neděle 21. května 2017

Knižně kávová galerie no. 9

Zdravím všechny moje čtenáře,
dnes mám pro vás další serii fotografií. Tentokrát skoro za dva měsíce. Dnes nebudu příliš zdržovat vypisováním  a půjdem rovnou na to. Doufám, že se fotky budou líbit a užijete si to stejně jak já, když tyt články tvořím.

Anglická snídaně v Perfect Blend a vynikající chai latte, které jsem si tady zamilovala.
wafličky s rodinkou

Ano, setkala jsem s ním. Pro mě nejúžasnější zážitek na který budu velice ráda vzpomínat.

Pokoušela jsem se Angličany naučit moje jméno- nepovedlo se :D


Kávičky a dobrůtky v Estate coffee office - nejlepší káva, kterou jsem kdy pila

Zajimavá kniha na kteru jsem narazila v knihkupectví. Četli jste někdo?


Pořídily jsme si s kamarádkou knihu s překvapením. Jaký bylo naše překvapení, když jsme knihy rozbalily :D



Za kulturou v Londýně

Můj nejmilejší úlovek z Charity shopu



Pohdička těsně předtím než se budu muset začít učit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky