středa 26. dubna 2017

Knižně kávová photo galerie no. 8

V Londýně jsem prostě co se focení kávy a knih nezastavitelná. No knih, rozhodně kávy. Miluji ji a tady je na každém rohu nějaká malá kavárnička, která vypadá moc dobře. Ráda zkouším nové věci, takže ráda také navštěvuji nové a nové kavárny. Tady jsem ale pila asi svoji nejlepší kávu za celý svůj život. Pokaždé zkouším nový druh kávy a jsem překvapená kolik jich je a že každá chutná úplně jinak. Nakonec ze mě po návratu bude odborník na kávu :D
Ale konec mluvení, užíjte si další várku fotek. 

moje první lívanečky a povedly se :)


miluji tyhle botičky :)

Brunch at Lavish Habbit

to se takhle procházíte po knihkupectví a narazíte na tuto jedinečnou osobnost

Konečně ! Máme natolik teplo že jsem vyrazila na zahradu s knihou se slunit :)

ta správná velikost latte :D (kávy všeobecně)

další oblíbenec - chai latte

moje první návštěva kina a hned tento jedinečný a úžasný fílm. Když nad tím přemýšlím Bella byla vždycky moje oblibená princezna - byla inteligentní, tak trochu podivínská a četla knihy. Spřízněna duše :D

Moje oblíbená zábava - procházet charity shopy a koukat se po knihách. PS: ani jednu z následujících tří jsem si ale nakoupila :D



Homemade borůvkové knedlíky z riotty (angličani nemají tvaroh)

milui čtení v parku ( Outlander - Diana Gabaldon)

Brunch at Boyce da Rocca

další zajímavý úlovek z Oxfam - česká audio kniha :D
moje návštěva v Chestru byla knižně úspěšná (tady koupíte knihy v Charity shop za 25 p) !

Puzzle jsem naposledy skládala jako dítě, takže víno a směle do toho

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky