pátek 21. října 2016

Unboxing #1 aneb moje první rozbalovačka

Dnes se s Vámi podělím o svou největší radost z posledních dní. A to můj úplně první unboxing na tomto blogu. Zhruba před měsícem jsem reagovala na výzvu, které běžela na facebookových stránkách knižních blogeru, které jsem členem a jsem moc ráda, že mi paní odpověděla zpátky. A já se tak s Vámi mohu podělit o knihu, kterou budu recenzovat.
Nakladatelství Metafora mi zaslalo knihu od autorky Ahrnstedtová Simona, která má české kořeny  . Jedná se o knihu Nepřátelé a milenci, které vypráví příběh ze švédského prostředí. Odehrává se na půdě byznysu a jeho intrik, je propleten touhou po pomstě a zakázanou láskou. Více Vám toho o knize, ale neřeknu, protože ani já sama jsem si o ni nic nečetla a jsem zvědavá na to, jaká bude. Už se těším až ji začnu číst.
Chtěla bych tímto poděkovat nakladatelství Metafora za zsalání knihy. Opravud si velice cením této příležitosti.
A teď hurá na rozbolování balíčku. :)

Oblíbené příspěvky